tisdag 29 mars 2011

15:31

Det regnar. Jag hade idag kanske tänkt ta en promenad, gå till posten och posta lite jobbansökningar, handla några saker på Hemköp. Men det känns inte så roligt nu i detta väder. Jag har istället blivit sittandes inne. Jag har iallafall varit duktig, gjort iordning alla kuvert med jobbansökningar, diskat en massa och så. Det känns ju iallafall bra. Till lunch bjöd jag älskling på pizza, som hon önskade. Vi delade på en pizza som heter Mexicana, god med köttfärs och jalapenos:) Ikväll blir det pasta Carbonara till middag, som jag antar att jag ska laga eftersom att älskling sitter med hemtenta. Det gör mig ingenting, jag behöver göra grejer annars blir jag så seg och trött. Haha. Är även sugen på att baka, typ chokladrutor. Och inte för att jag är en tjockis som äter massa utan för att jag tycker det är roligt att baka. Det är även smart att baka fika, då kan man bjuda på det sen när vänner och så kommer hem till en, blir billigt och bra. Men men, nu ska jag väl se något tråkigt tv-program eller så. Det brukar ju vara typ sådant man gör när man är hemma och ledig.

Inga kommentarer: