måndag 28 mars 2011

14:03

Idag var jag uppe med tuppen halv nio. Jag gjorde iordning en god frukost till mig och Bea innan jag väckte henne. Vi åt frukost och gjorde oss iordning. Gick en lång och skön promenad till Tornby och handlade mat på Ica Maxi. Upptäckte även att Sofis mode denna vecka var extra tjock, roligt! Ska väl läsa den lite mellan tentaplugget här under dagen. Om en stund blir det eventuellt en kaffe på trappan på baksidan. Lite inne, lite i solen. Är ännu lite för kallt för att helt sitta ute i bara tröja. Men man får göra det bästa av situationen. Vi firade förresten inte våffeldagen i fredags utan ska göra det ikväll. Först blir det soppa, eller jag ska äta det innan våfflorna. Känns för mäktigt och sockrigt att äta bara våfflor till middag tycker jag. Nu ska jag iallafall plugga. Unnade mig själv en liten present på Åhlens i Tornby idag som jag ska fota och lägga upp sen. Smack!