onsdag 23 mars 2011

13:55

Tar en kaffe nu. Snart går tåget till Norrköping, eller rättare sagt 14:48. Ska tillbaka till vårdcentralen en sista gång och ha min slutbedömning där. Segt att den ska vara så sent som 16-17 en vardag. Jag kommer inte komma hem förrän vid halv sju typ.Men då blire desto bättre i och med att Bea har maten klar och Lauren är också här. Vi ska äta middag med henne ikväll och sen ska hon och Bea spela tv-spel. Vad jag ska ha för mig vet man inte, antagligen sitta i rummer bredvid och plugga. Måste det nu, har terminstenta på tisdag nästa vecka och det är mycket som ska läsas in tills dess.

Typ detta ska jag kunna:
ögon- och öronsjukdomar
Stroke
MS
Parkinson
Demens 3 olika typer
depression, ångest och psykostillstånd
Schizofreni och borderlinestörning
Plus lite höft och lårbensfrakturer på det med benskörhet.

Det är alltså ungefär det vi har gått igenom nu i termin.
Men nu måste jag fixa och trixa mig innan det är dags att åka till tåget.
Puss.

Inga kommentarer: