onsdag 30 mars 2011

22:42

Ska snart gå och lägga mig. Jag ska gå upp relativt tidigt imorgon bitti. Halv åtta iallafall. Ska snart tvätta mig, borsta tänderna och öppna dörren på vädring i sovrummet, lägga mig där i vår sköna säng, läsa en tidning och bara njuta. Sedan kommer jag att somna gott.
Imorgon ska jag till skolan för att diskutera examensarbete med min klassis som jag ska skriva med och någon Mia som ska vara handledare för oss under arbetets gång. Hoppas det är en vettig människa. Men det tror jag allt, sjuksköterskor är ju vettiga.

På kvällen blir det nog mest mys och häng med älskling. Sen är det snart fredag och då händer det massor av mys: Fika med Emma och Simon på stan under dagen följt av taco- och tv-spelskväll med älskling, Emelie, Karolina och Lauren. Nu ska jag som sagt lägga mig. Natti Natti, sov gott.

Inga kommentarer: