söndag 6 mars 2011

21:39


Ja idag har jag inte uppdaterat mycket inte, kan bero på att jag faktiskt inte varit hemma speciellt mycket och har kunnat göra det. Vaknade vid tjugo över sju när älsklings klocka ringde, hon skulle upp och jobba på campingen. Själv halvsov jag lite medan hon gjorde frukost och så weither...Gick sedan upp vid halv nio tiden när hon gått. Jag åt frukost och såg ett avsnitt OC innan jag gjorde mig iordning och gick ner till campingen för att möta Bea där. Vi gick då en långpromenad till Tornby, duktigt av oss. Väl där gick vi till HM, jag köpte två kjolar (på bilden) de är i samma modell fast olika färger, fina va? Skiter förövrigt i att det är samma modell, såå lika tycker jag inte att de är. Fina var de iallafall! Efter shoppingen gick vi till Maxi och handlade mat.


När vi kom hem igen blev det en snabblunch innan jag gick till Gamla Linköping för att ta bussen till Ida (observera ännu en promenad). Hos Ida blev jag bjuden på marängswiss, mums, tack Ida:) Vi pratade och fikade i nästan två timmar innan det var dags för mig att bege mig hemåt. Jag åkte återigen buss till Gamla Linköping och gick sedan därifrån och hem, därmed ännu en promenad. Detta betydet gott folk att jag gick tre promenader idag(till och från G:a Linköping och till Tornby), och två igår (till och från stan). Nu är jag alltså redo för en veckas praktik igen.

Imorgon blir det dock lite sovmorgon iallafall då jag inte ska upp förrän halv sex istället för fem, wiiihooo! Har nämligen tenta 8-10 innan jag går till praktiken. Jaja, lite mer får jag sova iallafall.
Annars den här veckan väntar följande: praktik alla dagar, lyxmiddag imorgon kväll eftersom vi missade den middagen en dag i helgen, Fettisdagen på tisdag och vi ska äta semla med Kaisa, lördag ska jag ha en ensamkväll med bad och ansiktsmask osv när älskling går på konstert (där de skriker) haha. Ja, det är väl hittills det. Plus rapportskrivandet såklart, som helst vill glömmas bort, puh.
Natti natti!




2 kommentarer:

bea sa...

vi behöver prommisar! :)

emma sa...

jätte fina kjolar! :)