lördag 5 mars 2011

17:56

Som ni förstår var alltså jag och älskling på stan idag, vi gick både dit och hem sen igen. Duktigt! När vi kom dit fikade vi nästan direkt, på Chioccolata eller hur det nu heter. Jag tog kaffe och daimtårta med glass och älskling detsamma men kladdkaka till sin glass istället, jättegott vare:) Sedan vandrade vi runt på stan i några timmar innan vi handlade lite på hemköp och gick hem igen. Nu ska vi snart börja laga lasagne som är kvällens middag, älskling ska snart göra köttfärssåsen, hon gör så gooood! Jag ska sitta här och slöa, haha nerå. Sedan ikväll ska vi se en film som vi fått från lovefilm: The boys are back. Den är med Clive Owen och handlar om någon kille som förlorar sin fru och som ska ensam ta hand om sin son, kan bli bra. Cliwe är bra!

Imorgon blir även det en fullspäckad dag, först ska Bea jobba från 9 till 11, sen går vi till Tornby för att handla mat och kolla en snabbis på H&M i Ikano, hittade nämligen en kjol på HM i stan idag men den fanns inte i min storlek så jag håller tummarna för Tornbys HM, annars får jag kolla på HM i Norrköping på måndag. Iallafall, efter Tornby åker vi hem igen, äter lite lunch och sen ska jag till Ida som är snäll och bjuder mig på födelsedagsfika i efterskott, schysst ju!

Men nu ska jag diska lite medan älskling gör mat. Puss!

Inga kommentarer: