onsdag 23 mars 2011

20:23

Älskling och Lauren sitter i vardagsrummet och spelar tv-spel. Jag vill inte vara med, så jag sitter här istället. Har varit duktig och skrivit en utvärdering av termin 5:s basgruppsträffar och skickat till min handledare. Imorgon ska jag gå på ett basgruppstillfälle där vi ska praktiskt arbeta med en stroke patient som är en docka. Sen slutar jag redan vid tolv, skönt. Då ska jag hem och plugga till tentan. Men men, det är imorgon det.

Just nu har jag precis måla första lagret nagellack. Rött blire den här gången. Men jag måste ta bort det igen imorgon kväll för på fredag ska jag ju ha min fältstudie dag, den sista och då går det icke med nagellack. Haha. Men en dag kan jag ju få vara fin iallafall.
Idag har jag som sagt varit på fältstudie, åkt till Norrköping fram och tillbaka för en slutbedömning på kanske en kvart. Blev ett dyrt besök, typ 102 kr. Uschan i buschan!

I helgen händer mycket skoj (förutom det faktum att jag ska plugga):
Fredag: Middag på restaurang med älskling och hennes kompis Kaisa. Efter maten går vi till Konsert och kongress och ser Säkert, skoj!
Lördag: skivmässa under dagen, blir väl att vi går där flera timmar efter som det är älsklings favorit grej på året! Sedan på kvällen bär det av hem till Lauren där vi ska kolla på Lost och ha mysigt.
Mysig helg med andra ord! Sen är jag till råga på allt ledig på måndagen, skönt. Lååånghelg med andra ord.
Nu ska jag försöka mig på att lägga in några skivor på datorn.
Puss.

2 kommentarer:

bea sa...

eh ursäkta, men det är JAG som lägger in skivor åt dig!

Victoria sa...

a jag vet, tack älskling!