torsdag 24 mars 2011

21:29

Såg nyss senaste avsnittet av Sveriges Mästerkock, missade det igår så ikväll var det dags. Björn åkte ut, det kändes tråkigt. Han var rolig och livade upp tävlingen, men men. Det är ju någon som måste åka ut varje vecka och jag hejar mest på Jennie och hoppas hon vinner hela klabbet, ung och begåvad!

Snart ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen och läsa en bok lite. Känns som om det är dags att sova snart, ska ju upp tidigt imorgon bitti igen. Sen är det äntligen helg och sovmorgon och nästa vecka blir det inte någon mer tidig morgon som denna på väldigt länge, skönt. Sista fältstudiedagen på reumatologen imorgon, ska bli skönt för det är så tråååkigt där. Haha. Brukar ju annars såklart inte tycka det är tråkigt på praktiken men på det där stället finns det verkligen ingenting vettigt för mig att göra. Bara segt. Hoppas jag får gå hem vid lunch.

Ikväll bestämde jag och älskling med Kaisa att middagen på stan imorgon innan Säkert blir antagligen någon lyxig hamburgare någonstans, kanske Pitchers. Får se, får se.
Nu ska jag iallafall sova snart.
Puss.

Inga kommentarer: