tisdag 22 mars 2011

18:19

Håller just nu på och läser andra boken i serien om Elsa Gustavsson: Elsas värld, av Sofi Fahrman. Den är sååå bra och det står om så mycket roliga saker:) Längtar som en tok tills bok nummer tre kommer ut som Sofi enligt hennes blogg håller på och skriver just nu när hon befinner sig i Verbier med sin fästman. Alltså ännu mer roligt att de snart ska gifta sig, gissa om Sofi kommer ha typ snyggaste bröllopsklänningen..det tror jag det!
Jag sitter här och skriver nu just för att jag inte har så mycket annat att göra när älskling lagar mat. Pannkakor och Vänner, Pannkakor och Vänner står hon och hojtar! Det betyder med andra ord att vi ska äta pannkakor och se på ett avsnitt Vänner. Det är nämligen Beas kväll ikväll och då gör vi det som hon gillar.

-Du får bestämma en annan kväll! sa hon nyss och la till:
- Fast då får du laga maten också!

jaja, det får vi väl se säger jag...

1 kommentar:

bea sa...

min kväll är bäst!