torsdag 10 mars 2011

20:33

Sitter och skriver min rapport om kommunikation. Det är inte lätt, men egentligen inte så svårt heller. Det ska bara vara 1000 ord +/- 10%. Det är egentligen föör lite, vet inte hur jag ska få in det relevanta i det patientsamtal jag haft på bara tusen ord, det är verkligen ingenting när man börjar skriva. Men men, det blir som det blir.

Idag var första dagen jag var med på mottagningen på praktiken. Fick stå med i receptionen, ta betalt och anmäla patienter, vara med och ta EKG på patienter och när någon skulle inhalera. Imorgon blir det en väldigt lugn dag då jag ska gå med en sjuksköterska som har telefontiden, jag ska sitta med och lyssna mest, det blir spännande. Haha. Men lugnt och skönt för att vara en fredag ju, haha.
Efter praktiken ska jag faktiskt vara kvar i Norrköping. Jag och Bea ska nämligen hem till Emelie och Karolina på kvällen och umgås, mysigt. Blir nog typ att köpa pizza, prata och ha det mysigt.

Men nu blire snart en kaffe och lite choklad kanske om man varit snäll idag.
Puss

2 kommentarer:

bea sa...

JAG ÄR SUGEN PÅ PIZZA!

Victoria sa...

haha imorgon får du äta:) mums!