måndag 21 mars 2011

16:10

Några tips på bra sidor och bloggar från mig:

Internet shopping med bra kvalité (inte som Blocket utan mycket bätte med märken och så):
- www.got2get.se

Sofis mode (blogg): Sofis snapshots:
blogg.aftonbladet.se/sofissnapshots

och såklart min egen lilla píngla:
wordtrack.blogspot.com



Ikväll ska jag och min píngla med Lauren på bio, vi ska se Black Swan. Ska bli så spännande, tror den är jättebra faktiskt.

Nu ska jag ta bort nagellack, måla nytt och sedan fräscha till mig lite innan vi käkar tidig middag, bion går nämligen vara 18:30. Mitt i middagen med andra ord, så idag får det bli en tidig en middag. Haha
Ciao.

3 kommentarer:

bea sa...

reklam för mig är alltid den bästa reklamen!

bea sa...

reklam för mig är alltid den bästa reklamen!

Victoria sa...

klart älskling!