onsdag 9 mars 2011

21:33

Precis varit inne på HM:s hemsida. Beställt skor och en tröja, roligt!
Idag köpte jag förövrigt också en tröja och några örhängen på HM, eller ganska så mångs örhängen, men billiga. Färgerna var bland annat korall, gröna, vita, svarta, guld och silver. Är inte så mycket för billiga smycken annars, från typ Gina Tricot och HM men just idag gjorde jag ett undantag.

Annars idag har Emelie varit här och hälsat på, hon och Bea fikade och hade intervju om något arbete Emelie gör, så hon frågade Bea om skating och sånt. Då var jag på stan. Sedan kom jag hem och då umgicks vi ungefär tills klockan fem då Emelie åkte hem. Jag och Bea gick då till Hemköp för att handla lite.
Ikväll blev det sedan middagslagning i form av pasta carbonara och denna dag lyxade vi till det med sidfläsk som vi köpt istället för att ha bacon i, mycket godare:)

Imorgon är det dags att gå till praktiken igen, ska bli roligt. Första dagen som jag ska vara med på mottagningen. Sedan ska jag hem och skriva klart rapporten, för det kommer jag inte orka nu, är alldeles för trött.

Puss

1 kommentar:

bea sa...

köpte du en tröja också?! (på hemsidan)