tisdag 8 mars 2011

22:38

Jag är dålig på att skriva nu under praktikperioden, jag vet. Här kommer dock en uppdatering ganska kort:
Jag har ikväll, exakt typ runt klockan sex kommit på att rapporten jag ska lämna in på torsdag inte alls ska lämnas in på torsdag utan imorgon klockan tolv. Det är alltså kris och illa, jag måste därmed vara hemma från praktiken imorgon, gå upp tidigt (runt klockan sju) för att kunna skriva klart detta och skicka in innan klockan 12. Puh! Men men, sen är det ju iallafall klart redan vid tolv och jag har resten av dagen på mig att göra andra mer roliga saker som jag vill, typ som att åka ner till skomakaren med mina skor som är helt trasiga i dragkedjan och kanske, kanske om jag är på humör titta på lite nya örhängen som jag kan köpa, vi får se, vi får se.

Nu ska jag skriva lite till kort på rapporten och sen blir det natti natti så jag är uppe med tuppen imorgon bitti igen.

Natti natti.

Inga kommentarer: