onsdag 30 mars 2011

10:49

Idag har jag på mig en svart kjol med vita prickar på. Den är mysig. Jag köpte den för kanske tre veckor sedan på Åhlens. Till kjolen har jag marinblå strumpbyxor och svart linne, över linnet min grå v-ringade tröja med lång mysig ärm. Alltså en mysig outfit blandad med lite finklätt. Igår var jag bara ute för att gå till pizzerian med älskling och köpa lunch.

Idag ska jag gå ut lite mer, det regnar inte heller vilket är skönt. För det första ska jag gå till posten och köpa några frimärken, så att jag sedan kan posta mina jobbansökningar. Ska skicka till tre avdelningar på sjukhuset och tre vårdcentraler. Det blir kul! Sedan behöver jag lämna in böcker på bibblan och även hämta böcker där. Har lånat en himla massa, lite om MS, Parkinson och Alzheimers. Måste ju nu plugga duktigt så att jag kan göra tentan nästa gång och lyckas!

Imorgon ska vi som sagt träffa handledaren för examensarbete, det blir skoj! Nu ska jag fråga älskling om vi ska ta en elvakaffe. Puss

Inga kommentarer: