söndag 27 mars 2011

15:10

Jag är ensam hemma, en väldigt kort stund. Älskling är snäll och har gått till affären för att handla det vi behöver till middagen ikväll. Vi ska äta svamppasta, gottigt! Jag hade ingen lust att gå ut idag, såg inte mysigt ut. Så älskling var snäll. Ibland får man ha sådana här dagar då man inte går ut, men det får inte bli någon vana. Imorgon är det ut och gå och frisk luft som gäller igen. Så man inte ruttnar. Ikväll är det visst premiär för någon ny serie på tv4, med bland andra Peter Magnusson (ni vet han roliga från Hey Baberiba) och Ola Rapace. Kan bli riktigt kul känns det som, en hel timmer håller det på också. Tre söndagskvällar i rad, riktigt great! Ska bli så otroligt skönt med en ledig dag till imorgon, det var länge sedan jag hade det. Fast jag ska inte klaga, praktiken var väldigt rolig den med. Men nu förtjänar jag helt enkelt lite ledigt. Nu ska jag läsa om MS, Multipel Skleros som det heter med fullständigt namn. Hemsk sjukdom ju, precis som allt annat. Alla borde få vara friska tycker jag, allt annat är grymt.

Inga kommentarer: