söndag 13 februari 2011

08:00

Ja, klockan är precis 8 nu i skrivande stund och jag har redan gått upp. Bea ska få sova lite till, till nio ska hon slumra iallafall har hon sagt. Sagt och gjort, jag vågar inte väcka henne!
Idag kommer alltså Beas föräldrar och mamma & Carl-Arne hit för att fira mig lite. Det blir mysigt! Vi ska fika när de kommer, äta chokladrutor och mumsa! Jag ska snart börja baka dem, alltså chokladrutorna. Hoppas att de blir bra, kan bli knepigt annars. Haha. Får antagligen väcka Bea om det skulle börja gå åt skogen...

Igår var pappa & Gunnel här, och farmor och farfar. Både jag och Bea fick födelsedagspresenter och julklappar. Det var varsin te-mugg med tillhörande kanna, som liksom sitter ihop, ja det är svårt att förklara. Strumpor, typ raggsocker eller liknande och varsitt halsband i silver (stackars Bea som inte alls använder det), min farmor kan ibland köpa lite roliga saker. Det var de sakerna fick vi tillsammans om man säger, sedan fick jag presentkort på H&M och Mq i födelsedagspresent, pengar av pappa och Gunnel och faktiskt en flaska vin som var ett reisling, och vinet hette just "Victoria". Det var roligt!

Nej nu ska jag snart börja baka, så det blir klart tills gästerna kommer. Pussis!

3 kommentarer:

SImon sa...

Riesling-vin är gott :)Faktiskt det enda vita vin som jag tycker är jättegott :) ses imorrn

Sajmon sa...

Grattis i förskott btw :)

Victoria sa...

tack Simon:D