torsdag 10 februari 2011

21:06

Pratade med farmor förut. De kommer också på lördag med pappa och Gunnel :) Det blir kul!
Vi ska då göra köttfärssås och spaghetti i mängder och bjuda på istället för pastasallad som jag sa förut. Snabba ändringar och bud vare här!

IIhh nur börjar jag bli nervös inför imorgon då jag ska färga och klippa mig, kul! Sen blir det fredagsmyyyys med älskling!
Annars händer inte mycket just nu, börjar få en sådan blås eller sår typ inne i munnen igen. Jag brukar få det ibland och då blir det ett himla liv kan jag säga, det blir nämligen ofta så ont i så många dagar att jag nästan inte kan sova..usch! jaja, nu ska jag inte tänka på det.
Nu ska jag dricka kaffe med älskling och sen plugga lite det sista inför den studenthandledda basgruppen imorgon. Skönt att ses utan lärare, då går det mycket fortare!

Puss

2 kommentarer:

bea sa...

i morgon MÅSTE vi se mr ripley!

Victoria sa...

ja jag vet, hahah!