söndag 27 februari 2011

21:14

Kaffet är igång, alltså det bryggs just nu. Jag zappar lite mellan tv-kanalerna, Wallander på den ena och Big Brother på den andra. Imorgon bitti ska jag upp klockan fem, jag som har njutit så mycket av helgens sovmorgnar..segt. Nu får jag vänta tills nästa lördag innan jag får sovmorgon igen. Sånt är livet, antar jag.

Idag har vi varit på Maxi och handlat mat, vi tog en promenad härifrån Ryd till Tornby, det var skönt och välbehövligt! Väl i Tornby var det ganska lång tid kvar innan bussen skulle gå tillbaka till Ryd så vi hann gå till Jysk först innan Maxi. Där skulle vi kolla om det fanns korgar som vi skulle ha på hatthyllan i hallen, för sjalar, mössor, vantar och så vidare:) Det fanns korgar, så nu har jag fixat och gjort fint i hallen idag. Bilduppdatering på detta kommer!
Nu ska älskling och jag dricka kaffe. Hejs!

Inga kommentarer: