söndag 6 februari 2011

23:04

I veckan som kommer blir det mycket firande inför min födelsedag nästa måndag, den 14:e. På lördag kommer pappa och Gunnel hit och firar mig lite, antar att det blir lite lunch och kanske något tårtaktigt!
På söndag kommer mamma och Carl-Arne hit och idag ringde Beas mamma och sa att de gärna ville fira mig också, så söta de är! Så de kommer också på söndag. Då ska vi väl också fika/äta lunch och sedan åka en sväng till Ikea där jag och älskling eventuellt ska köpa sängbord:) Sedan är det måndag och min födelsedag och då ska vi ha folk här hemma för tredje dagen i rad: då kommer Emma, Simon, Ida och Lauren hit och äter middag och firar mig! Vad det blir då för gottigheter det är det ingen som vet, det får ni veta när ni kommer hit ni som kommer:)

Nu ska jag gå till älskling och ha lite mysigt söndagsprat innan vi somnar sött i vår säng. Imorgon är det måndag och vardag igen, natti natti!

Inga kommentarer: