fredag 11 februari 2011

18:44

Nu är jag nyklippt och nyfärgad i håret:) wiihooo! Det blev massor av slingor och en färg i botten, frisören tyckte det skulle bli bäst så. Jag var egentligen ute efter en lite mer jämn färg men är ändå väldigt nöjd med resultatet. Ska även hälsa från Bea som är med på bilderna jag tog med hennes webcam att hon inte är tjock, hon tycker nämligen att hon ser tjock ut på bild nr 2. Det vet ni ju alla att hon inte är, men hon ville att jag skulle skriva det för er som inte känner henne, haha! Nu ska här ätas fredagsmiddag bestående av råstekt potatis och currygryta med fläskfilé även kallad Pappas Special. Mums!


4 kommentarer:

emma sa...

det blev riktigt fint!! :D vart gick du?? :)

Simon sa...

Det blev coolio :)hehe Bea står och lagar mat i bakgrunden :) Kuwlig bild :)

Victoria sa...

hahaha ja hon ser rolig ut! och söt:)

Victoria sa...

Emma: jag gick till Proffs och Lärling, brukar klippa mig där:)