onsdag 9 februari 2011

22:32

Nu är jag trött. Vi har gått fram och tillbaka till stan idag, fram och tillbaka till Kaisa har vi också gått. Däremellan har vi fikat semla och kaffe hos henne och sett lite Halv åtta.. och Sveriges Mästerkock. Det var skoj!
Jag har nyss duschat, brukar göra det på morgonen nu för tiden men eftersom att jag ska upp typ klockan kvart över fem kändes det som om jag inte riktigt har tid och lust att gå upp ännu tidigare för att duscha och tvätta håret..Så det blev en kvällsdusch!
Ska snart lägga mig och läsa lite i Elsas värld, ni vet andra boken i serien om Elsa Gustafsson som Sofi Fahrman skrivit, de är så mysiga böcker:) Inte annars ofta man hinner med att läsa vanlig rolig skönlitteratur när man pluggar mycket men ibland får man unna sig!

Längtar till min färgning och klippning hos frisören på fredag, ska bli sååå nice!!!!! Wish me luck!

1 kommentar:

emma sa...

good luck! :)