söndag 6 februari 2011

22:09

Guuud så trött jag är på vetenskapliga artiklar, jag hittar ingen om det jag behöver. Jaja, jag orkar inte ens skriva mer om det här nu.

Istället ska jag berätta en rolig sak som hände igår när jag och Bea hade varit på bio. Vi tänkte ta bussen 23:33 från stan, men så när vi kom ut från bion var klockan bara fem/tio över elva och alltså typ tjugofem minuter kvar tills bussen skulle gå, då slänger jag ur mig : - Haha, vi tar taxi! så stod vi där en liten stund, och sen ska Bea: -Ja men ska vi ta en taxi? Sagt och gjort, vi gick fram till en gubbe som satt i en utav alla taxibilar där på Stora Torget. Han verkade inte så pigg på att skjutsa oss, ville nog mest sitta där i sin varma bil och kolla sega på torget hela kvällen. Men icke sa nice, 120 spänn och fem minuter senare var vi hemma i vår lägenhet igen. Underbart det är med lite lyx ibland! Vi gör aldrig sådant annars, så igår var det verkligen dags och välbehövligt. Skönt!

Nu ska jag kolla lite fler basjtråkigaartiklar, sen sovdags.
Puss!

1 kommentar:

Emmita sa...

nice! det är skönt med taxi ibland faktiskt :)