söndag 20 februari 2011

18:47

My head bangs, my face and my forhead are warm...Ja jag känner mig sjuk...
- Ja då är du väl bakis från festen hos Emma igår tänker ni..
Men nej det är jag faktiskt inte, jag blev dålig, eller ja dålig och dålig. Jag blev seg och fick sjukdomskänslor ganska så nyss faktiskt...har typ kollat på fyra avsnitt av OC nu i eftermiddag, och kanske blir det till och med ett till nu innan Solsidan och Wallander efter klockan åtta. Älskling och jag ska laga Nasigoreng ikväll, alltså: ris med morötter, gul lök och krossade tomater med kryddor och även kycklingfilé i små bitar i till, gott! Det blir en mumsmiddag med andra ord.
Imorgon ska jag åka med tåget tio i åtta till Norrköping, börjar klockan nio på vårdcentralen imorgon. Ska bli roligt första dagen på praktiken och allt! Blir nog ganska så lugnt, kolla runt och vara med på möten med patienter och så. Kanske lyssna till telefonrådgivning, det tycker jag är extra roligt! Men nu, blire matlagning så att vi hinner det innan Solsidan som sagt..håll tummarna för mig att jag inte blir sjuk tills imorgon. Ser nog inte så bra ut att vara sjuk första dagen på praktiken..

Inga kommentarer: