lördag 12 februari 2011

09:35

Sitter och kollar på nyhetsmorgon, har nyss druckit kopp kaffe nummer två denna morgon. Bea är på jobbet på campingen. Hon jobbar dock bara mellan nio och elva så det är ju inte så länge.

Idag ska vi handla mat tills eftermiddagen/kvällen då pappa och Gunnel kommer med farmor och farfar. Vi ska fira mig lite, att jag fyller år på måndag. Imorgon kommer Beas föräldrar och mamma & Carl-Arne, det blir också mys. Då blir det istället fika med chokladrutor och kaffe, blir också gott.
Middagen vi ska laga ikväll är något så enkelt som köttfärssås och spaghetti och även vitlöksbröd (har inte frågat Bea om det än men jag fick idén för någon timme sen). Till efterätt blir det iallafall glass med mango i bitar, gott och friskt liksom!
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och hoppas på att jag känner mig lite mer fräsch än vad jag känner mig nu, haha!
Puss så länge.

Inga kommentarer: