torsdag 17 februari 2011

15:40

En kopp kaffe efter en dusch, lite OC och jag har precis beställt en ny hårfön på Elgiganten. Den är lila och fin, en Björn Axén från OBH Nordica. Den är ganska liten och smidig, jag gillart! Den kostade lika mycket inklusive frakt som utan frakt i butik så jag kände då kan jag ju lika gärna beställa den från nätet, skönt att bara gå till posten och hämta ett paket ibland. Undrar om det är mycket av framtiden? Antagligen..

Efter OC ska jag plugga, hitta en bra artikel om Demens och skriva frågorna till basgruppen. Basgruppen som vi inte ska ha muntligt utan bara lägga ut kompletteringen på it´s learning. Asbra ju! jag hatar verkligen basgruppsträffarna annars, inte min grej att prata på en massa inför massa folk, haha. Iallafall inte inför folk jag inte känner så bra, tyvärr är jag så, ganska blyg. Tråkigt.

Ikväll blir det iallafall temys och Lost hos Lauren med älskling, det blir kul. Längtar verkligen efter att fortsätta se Lost nu, det var länge sen.

Inga kommentarer: