söndag 13 februari 2011

20:48

Idag har vi köpt nya sängbord jag och älskling:) De är jättefina. Tyvärr är det ju som det är med Ikea och det var förstås strul med lådorna när dessa skulle monteras, skruvarna var i fel storlek, segt. Vi får nu vänta med att ha saker i lådorna tills Beas pappa kommer med nya bättre skruvar. Snäll var han att hjälpa oss att bygga ihop båda sängborden, vi är bortskämda vi!
Annars har vi firat mig lite idag såhär dagen innan min födelsedag. Jag fick pengar, en bok av Marie Jungstedt som heter Den farliga leken. Den fick jag av Beas föräldrar. Av mamma och Carl-Arne fick jag också en bok, men den hade inte kommit än så jag har presenten innestående. Utöver det fick jag också en prenumeration på Sköna Hem. Typ den bästa inredningstidningen jag läst iallafall.
Annars visar bilderna nedan hur Bea ikväll har varit världens snällaste och bakat lyx-kladdkaka till mig tills imorgon då vi ska ha middag med vännerna:) Imorgon bitti ska vi äta mys-frukost innan jag åker till praktiken. Ska vara där min första dag av fyra fältstudiedagar, på reumatologen. Kan bli spännande. Men nu blir det söndagsfika. Pussis!





2 kommentarer:

bea sa...

min fot ser ut som en sölig korv på den första bilden.

Victoria sa...

hahha jag tyckte din fot var så söt på de bilderna:D