tisdag 1 februari 2011

18:10

Tittar på Per Morberg igen, det har liksom blivit tradition att se både det och Såld på hus nu varje dag vid den här tiden. Om jag hade gått på alla lektioner/föreläsningar i skolan idag hade jag varit hemma nu. Segt. Jag kom istället hem redan klockan ett, skönt. Man kan inte gå på allt hörbart i skolan, det är min åsikt. Väldigt många gånger är det tyvärr så att föreläsaren bara läser direkt från powerpointen, segt. Då kan man ju lika gärna läsa själv. Ena föreläsningen på förmiddagen idag var så, seg, hon läste det som stod i powepointen och gick inte alls in på ett djupt plan. Jaja, jag ska inte klaga. Jag har ju lärt mig väldigt mycket på sjuksköterskeprogrammet också, mycket nyttigt och viktigt. Om ett år söker jag jobb, eller kanske till och med redan har börjat jobba, som sjuksköterska. Fatta vad coolt! Det är faktiskt väldigt coolt när man tänker efter och tänker på´t.

Nu ska jag sluta svamla, kolla klart på Morberg och sen ska vi laga fisk, potatis och sås, smaklig spis!

1 kommentar:

emma sa...

ja det är cooolt!! :)