tisdag 8 februari 2011

17:03

Idag har jag inte hunnit blogga än idag, men nu så är jag igång!
I förmiddags var vi ganska sega innan vi kom iväg till Tornby, jag och Bea. Vi gick runt tolvtiden kanske, kom fram runt kvart i ett. Vi gick och köpte present till Emma som fyller år den 12:e februari. Kan ju inte säga vad vi köpt, eftersom Emma läser min blogg. Vi gick sedan och lämnade tillbaka en klänning som jag inte ville ha, som jag köpte i söndags. Sedan hämtade vi Beas dator på Elgiganten som varit på reparation och handlade till sist lite mat på Maxi innan vi tog bussen hem.

Innan vi gick till Tornby ringde jag frisören jag brukar gå hos här i Linköping och frågade lite om priser för färgning. Det var inte billigt men det hade jag ju inte räknat med, så nu har jag bokat tid för klippning och färgning på fredag eftermiddag, blir skojigt. Känns väldigt lyxigt att få gå till frisören och både färga och klippa. Jag brukar ju annars färga själv men nu blir det ju något nytt och lite annorlunda så jag tänkte att jag börjar hos frisören iallafall den här gången så jag inte får missfärgat morotshår, typ..

1 kommentar:

emma sa...

Kul det ska bli att se resultatet! :)