onsdag 23 februari 2011

17:10

Ikväll ska vi äta köttfärssås och spaghetti till middag. Vi skulle egentligen ha det som vi kallar för Valfritt och det innebär då att jag äter en rätt och Bea en annan. Jag skulle ha ätit potatismos och köttbullar och Bea skulle ha ätit blodpudding. Jag gillar inte blodpudding, och Bea gillar inte potatismos, så det är liksom en kompromiss det där med Valfritt. Men nu var fallet så att jag inte alls var sugen på potatismos och icke hemgjorda köttbullar. Det blir alltså Beas mammas goda lyxiga köttfärs som vi gör köttfärssås av, smarrigt! Hoppas bara den djupfrysta färsen hinner tina lite, jobbigt att stå där i grytan och karva bort allt, men men. Godare än mos och köttisar iallafall. Haha.

Jag har verkligen blivit beroende av OC för tillfället, kollar typ på fem avsnitt per dag, minst. Men det är gött ibland! Riktigt kvalitétsprogram!

Pussisar på erisar!