tisdag 22 februari 2011

12:14

Idag är det tisdag, jag är lat och är hemma från praktiken, min handledare var sjuk igår men idag är hon frisk och jag lite seg och trött, haha. Imorgon ska jag vara duktig och åka hela den långa vägen till Norrköping.
Det är segt att pendla, föööör segt.

Idag ska vi kanske gå ner på stan en stund, Bea ska kolla på skivrea på Skivlagret som typ har gått i konkurs eller något. Jag ska gå på H&M. Kanske hittar något för mitt presentkort som som har där.
Vi ska även gå en snabbis till Åhlens och kolla på korgar, vi ska ha dem på hatthyllan så vi kan slänga ner sjalar och vantar och mössor. Just nu är där bara en enda röra, usch. Ser slarvigt ut, nu vill man ju bara få iordning när vi har en ny skohylla också och allt.

Men men, nu blir det lite lunch innan vi ska vara duktiga och gå ner på stan.
Puss.

Inga kommentarer: