onsdag 2 februari 2011

16:22

Jag har kollat på OC, druckit kaffe, och nu ser jag på Bygglov. Sedan är det Såld på hus och Morberg igen ,som alla dagar.
Men idag blir det inte så mycket tv för snart ska jag och älskling börja steka svamp, vi ska nämligen göra svamplasagne. Det är mycket svamp som ska skivas och stekas med lök så det kommer ta ett tag att göra, sedan ska ju hela mojset in i ugnen också. Vi ska vara hos Lauren vid sju, se Lost och äta goooodsaker. Det blir äpplen i ugn med havregryns/kakao/socker/smör blandning ovanpå, jättegott! Sedan ska man äta detta varmt med glass till. Asgott! Det roliga med det hela var att vi bestämde imorse att Lauren ju ska bjuda på något, sedan kom jag på att jag var sugen på den där äppel-grejen så vi skrev sms om det till Lauren och så hade hon tänkt precis samma sak, att vi skulle äta det. Guuud så perfekt, och lite läskigt!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla lite webbtidningar och sen skiva svamp.

Inga kommentarer: