tisdag 1 februari 2011

16:04

Sitter och tittar på Bygglov. Det är roligt, de gör alltid så fina saker:)
Imorse ringde min klocka 5.30, jag gick motvilligt upp för att duscha och göra mig iordning, äta frukost och gå till bussen. 8.15 började skolan med en föreläsning, sedan en föreläsning till 10.15. Åkte sedan hem vid lunch, mötte Bea vid hemköp och vi handlade lite inför middagen ikväll. Vi ska äta fisk, potatismos/potatis och hollandaisesås. Jag ska äta potatismos och Bea vanlig potatis för hon gillar inte mos.

Imorgon är jag ledig, vi har tydligen sådana självstudiedagar på onsdagar. Lite segt, förra terminen hade vi den dagen på fredagar, mycket skönare ju att få en långhelg, men icke sa nicke. Tror dock att torsdagen och fredagen i skolan inte blir så himla långa och jobbiga, skönt.
Nu ska jag kanske stryka lite kläder och tygservetter osv. Jag älskar att stryka och se tv samtidigt, riktigt penschis och riktigt roligt, haha!