söndag 6 februari 2011

16:58

Vi skulle ju fika i Gamla Linköping, det gick väl sådär. Vi kom in där på fiket, det var typ jättefullt och bara ett bord kvar. Vi gick ut från fiket och överlade med oss själva,
- Ska vi gå in och fråga om man kan köpa med sig fika?
- Ja, jo eller det kanske man inte kan.
- Jo men vi frågar det.

Sagt och gjort, vi gick in igen. Vi kunde köpa med oss, och ja, jag vet att vi är väldigt veliga, jag och min fruga. Bea tog en bulle och jag en biskvi. Så gick vi förbi Hemköp på hemvägen och handlade några saker snabbt till middagen och gick hem för att fika. Vi tog varsin kaffe med det goda fikatillbehöret och diskuterade min blivande mat-pärm. Ska berätta mer om den i ett annat inlägg, nu har jag inte tid för jag måste plugga...

2 kommentarer:

bea sa...

här bör tilläggas att det var DITT förslag att diskutera din mat-pärm. så att inte folk tror att jag är nuts! ;)

Victoria sa...

meh, jaja!