torsdag 3 februari 2011

12:00

Har precis kollat på nästa avsnitt av Stylisterna. Det går ju bara att se på Kanal 5 play och varje måndag och torsdag kommer nya avsnitt upp så idag under min slöa förmiddag kollade jag direkt. Det var skoj! Men det är så kort program så direkt när man kollat på ett avsnitt vill man se nästa direkt. Typiskt. Nu får jag vänta tills på måndag.
Idag ska jag plugga, typ hela dagen. Det blåser så mycket så det bara tjuter ute, man är alltså inte direkt speciellt sugen på att gå ut. Men ikväll ska vi gå ut, jag och Bea ska hem till Emma och Simon och se på film, det blir mysigt.
Igår kväll var vi ju hos Lauren och såg tre avsnitt Lost, åt äpplen med mumsröra ovanpå som varit i ugnen och vaniljglass till. Inte nyttigt, men otroligt gott!
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen innan jag tar fram pluggböckerna. Måste även hinna med ett avsnitt av Sveriges mästerkock innan vi åker till Emma och Simon ikväll, roligt program som jag missade igår.
Puss!

Inga kommentarer: