måndag 7 februari 2011

14:47

Nu är jag hemma, eller ja alltså jag kom hem för två timmar sedan ungefär. Men jag har ätit, sett veckans första avsnitt av Stylisterna och bara tagit det lugnt en stund. Nu har jag precis varit duktig och mailat båda mina handledare på fältstudie respektive praktik den här terminen. Fältstudien börjar nästa vecka och jag ska då vara fyra dagar på Reumatologimottagningen på US här i Linköping. De fyra veckorna som kommer sen har jag vanlig praktik och då ska jag vara på Vårdcentralen Vilbergen i Norrköping, det ska bli skoj!

Idag har vi bara haft basgrupp mellan nio och tolv i skolan. Sen fick jag gå hem igen! Imorgon hade jag tänkt gå på föreläsningen om telefonrådgivning, men den är tyvärr inställd så jag blir ledig både tisdag och onsdag. Jag säger tyvärr för jag tycker ibland att det räcker med att vara hemma en dag, jag blir så rastlös annaras;) haha Men jag måste iallafall åka ner på stan i veckan och lämna tillbaka klänningen jag köpte i lördags. Den var nog inte tillräckligt fin för att jag ska ha den ofta, då är det bättre jag köper en finare klänning som jag har mer nytta av!
Nu ska jag göra kaffe och dricka det till OC som börjar klockan tre på tv.
Puss

Inga kommentarer: