onsdag 16 februari 2011

21:20

Kollar på Fuskbyggarna. Hemskt ju hur många dåliga hantverkare det finns i Sverige och hur många stackars människor som råkat ut för dessa...Usch säger jag bara! Hoppas att man själv inte råkar ut för något skit i sitt framtida renoveringsliv.

Idag hade jag som sagt en dålig dag på fältstudien, usch. Det är inte roligt att bara sitta och vänta på att få gå hem hela dagen. Men sen kom jag hem, fick äta mysmiddag med älskling och se lite bra på tv och nu känns det mycket bättre.
Imorgon kväll ska vi hem till Lauren och se på Lost som vi brukar göra en dag i veckan. Det ska bli roligt, även skönt att få göra lite roliga saker såhär efter praktikdagarna. Fredag slutar jag iallafall två, det ska bli skönt. Med detta vill jag då säga att jag längtar till helgen, det ska bli skönt.

Sen nästa vecka blir en hel vecka av pendlande till Norrköping fram och tillbaka fyra dagar. Jag ska vara på en privatägd Vårdcentral i fyra veckor. Det ska iallafall bli mycket roligare än de dagar jag nu har på reumatologen. Men jag ska sluta klaga nu, det är också lärorika dagar som jag kommer att ha nytta av senare.
Nu har jag skrivit lite allt möjligt tjafs för er att läsa..haha!

Inga kommentarer: