onsdag 9 februari 2011

16:26

Ringde precis till min farfar. Han fyller år idag, ska snart ringa mormor också. Det är en sådan ringa-dag idag. Men mormor fyller inte år alltså, haha.
Förut gick jag och Bea en promenad till stan, vi gick hela vägen dit och hela vägen hem. Det enda vi gjorde på stan var att köpa semlor och sedan gå tillbaka till Ryd igen. Vi ska nämligen hem till Kaisa och fika ikväll, och då ska vi fika och äta semlorna. Mums!
Det var väldans mycket tur att jag och Bea gick till stan idag för vi ska fika ikväll och vara tjocka men vi ska även fika lördag när pappa och Gunnel kommer hit och söndag när mamma & Carl-Arne och Beas föräldrar kommer. Plus då min självaste födelsedag måndag då Emma & Simon, Ida och Lauren kommer hit på middag med dessert. Ja jiisees vad fika och mat det blir hela helgen. Galet!

Nu ska jag se klart Bygglov och sen ringa mormor.
Puss

3 kommentarer:

bea sa...

vi kommer att vara tjocka på tisdag

Victoria sa...

mm skojar du!

emma sa...

haha jag kommer också vara tjock så det är lugnt, vi kan vara tjocka tillsammans ;)