söndag 27 februari 2011

17:53


Skorna på bilden längst upp har jag köpt till min fruga. Kollade runt lite på Junkyard, de hade rea. Hittade dessa fina skor som jag och älskling kollat på tidigare någon gång. Så tyckte jag att Bea skulle ha dem, visade och sa: Ska du inte köpa de här, du får dem av mig. Sagt och gjort, i torsdags kom de på posten och vi var och hämtade dem. Jag gillar att ge presenter ibland utan anledning..
Annars är resten av bilderna från helgen i övrigt, vi har haft mysigt och ätit frukost på sängen och läst DN, gått på stan där vi köpte böckerna jag berättat om på rean och jag köpte en fin brun väska. Igår var jag även på stan igen, med Emma. Jag köpte en jättefin sjal och en vit skjorta. Skjortan var inte så mycket att fota ändå tyckte jag, en vanlig vit bara. Men sjalen, den är den finaste jag köpt på länge (bilden längst ner).















1 kommentar:

bea sa...

TACK FÖR SKORNA, ÄLSKLING! <3