tisdag 8 februari 2011

20:29

Ikväll gjorde jag hemmagjort potatismos och åt med köttbullar till middag, Bea åt blodpudding. Det betyder att det stod "valfritt" på vår matlista idag. Jag hade lite mjölk, smör, kryddor och pressad vitlök i moset och det blev såååå gott! Mums!

Imorgon är jag också ledig, precis som idag. Det är lite segt på något vis, hade nästan gärna gått till skolan imorgon också, som sagt, jag bliiir raaastlööös lätt. Haha.
Nu sitter jag och kollar på Bygglov, de gör en uteplats med pool och målar om hela huset hos det par de är hemma hos. Så himla snygga grejer de gör jämt, så lyxigt att få hem typ Bygglov eller Äntligen Hemma, så gör det hur fint som helst. Ja världen är väldigt orättvis faktiskt.
Efter Bygglov blir det en kvällskaffe och så ska vi börja se filmen Talented Mr Ripley som vi hyrt från lovefilm, verkar bra.
Nu är pausen slut och jag ska fortsätta se programmet...
hejs!

Inga kommentarer: