tisdag 22 februari 2011

16:29

Efter en förmiddag med plugg och lathet av oss, det sistnämnda mest av mig och plugget stod älskling för, åkte vi ner till stan en snabbis. Jag gick på H&M, köpte en mörkblå bh och en vit och rödrandig skjorta med röda knappar (på bilderna nedan). Medan jag gick på H&M gick älskling till skivlagret där det skulle vara rea, dock lite snålt, 30 % bara. Men älskling köpte iallafall två skivor och när vi mötts upp efter våra ärenden på varsitt håll gick vi till Åhlens för att kolla på korgar till hatthyllan, de var dock slut eller hade slutat säljas så det blev inga korgar för oss. Vi gick istället till Hemköp, köpte creme fraiche till middagen ikväll och åkte sedan hem för att fortsätta lathet och plugget.

Älskling har hittills pluggat, druckit två koppar kaffe och ätit en smörgås. Jag har hittills sett ett avsnitt av OC, druckit två koppar kaffe, ätit en chokladruta och redigerat bilder som jag nu lägger upp. Bilderna är tagna av mig, förutom den näst längst ner som älskling tog på mig medan hon hjälpte mig med kamerainställningarna.
Nu ska jag också plugga lite, dricka upp mitt kaffe...









Inga kommentarer: