tisdag 15 februari 2011

14:41

Imorse blev det sconesfrukost, jag fick ett ryck och hoppade upp ur sängen och gjorde dessa medan älskling blev lite chockad. Men men, gott blev det! Vi kaffade, sconesade och läste DN som kom för första gången imorse, det var roligt! Alltså den kom för första gången på vår nuvarande prenumeration.
Igår kväll var ju som sagt Emma, Simon och Lauren här hos oss för att fira mig, äta middag och dessert. Det var jättegott, så gott att jag knappt orkade någon dessert. Men det var en väldigt trevlig kväll med många skratt och mycket prat, haha gud så klyschigt det lät! Men så var det iallafall:) Jag fick även några presenter: ansiktsmask och badbomb av Lauren, tack igen Lauren:) Av Emma och Simon fick jag en kokbok med Per Morberg, gott! Bild på den ser ni nedan här. Nu ska jag ta lite yoghurt till OC som börjar snart. Puss.



1 kommentar:

Simon sa...

Det var trevlans igår :) Schysst att du gjorde skones bara sådär...Hur gick tentan?