onsdag 23 februari 2011

16:02


Ser på OC, varvar ner. Är trött efter praktiken. Men jag är ändå duktig och pluggar nu, skriver mer om stroke. Vet inte varför jag tycker det är så roligt men jag antar att det är ett gott tecken? Haha.

Innan jag gick hem mötte jag älskling och hämtade upp två paket på posten, det ena var skor till Bea som jag köpt till henne. En sådan där spontanpresent, jag gillar sådana! Det andra paketer var två böcker som jag beställt på bokrean från CDON: Elsas mode av Sofi Fahrman och En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella. Jag har ju redan Elsas mode men jag vill gärna ha böcker i inbunden version så jag får väl skänka den jag har i pocketversion nu typ till Myrornas eller något, haha.


Ikväll blir det nog mest plugg och tv, ska se Sveriges Mästerkock så klart, det är så bra.


Inga kommentarer: