onsdag 16 februari 2011

18:45

Idag har jag haft min första hela fältstudiedag. Det var faktiskt astråkigt. Usch så synd. Det var det segaste jag har varit med om tror jag..jag fick typ aldrig gå hem heller. Handledaren kanske ville slippa göra allt själv eller så ville hon inte vara själv..jaja. det var iallafall uuuuberseeegt och jag vill verkligen inte tillbaka dit imorgon. Men har jag något val? nej tyvärr inte...det suger. Fredag slutar jag iallafall klockan två, det är ju iallafall något.

Ikväll ska jag och älskling äta fisk och potatis och hollandaisesås till middag. Panerad fisk till och med, tror jag att det blir, mums! Sedan ska vi se Sveriges Mästerkock hoppas jag, och fika lite. Sen måste jag återigen sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon bitti med.
Tjo heejs!

1 kommentar:

emma sa...

gud vad tråkigt! stackars dig, men härda ut! det tar snart slut :)