måndag 14 februari 2011

10:45

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag, Hurra Hurra Hurra! Älskling gjorde frukost åt mig imorse och jag fick två jättefina paket:) Det första var vitt med grönt snöre som älskling hade ritat röda hjärtan på, så fint! Någonting från Svenskt Tenn var det....

...och det var en neccesär, så himla fin! Fick även en body Lotion från The Body Shop! Luktade jättegott!
Sedan drack jag lite mer kaffe vid sängen (vilket funkar mycket bättre nu med våra nya sängbord!

Älskling var också söt och drack kaffe *2.


Nyduschad och allt;)



Jag satt i sängen och älskling myste i köket!


Sen läste jag lite Sköna hem, guud så mycket snyggt det finns där!

Ikväll kommer Emma, Simon och Lauren hit för att äta middag och fira mig lite, det blir jättemys! och tack hittills alla som gratulerat mig idag, mest av allt älskling som alltid är bäst på det! Puss.

4 kommentarer:

bea sa...

GRATTIS PUSSO! fina bilder, förresten. lägg ut kaffebilden på fejjan så kan jag ha den som profilbild!

emma sa...

GRATTIS! :D

saraaa sa...

Grattis :D mysigt att fylla år på alla hjärtans dag!
Ps. älskar er kökslampa :)

Simon sa...

Grattis igen :D